top of page

Suoramyynti, asiakashankinta ja positiivinen palvelukokemus, Saija Kaaretsalo

pe 10.4.

|

Kyselytunti verkossa

Pitääkö maatalous- tai puutarhatuottajan olla myös myyjä ja markkinoija? Suoramyyntiin on useita erilaisia tapoja ja valmiitakin ratkaisuja löytyy.

Suoramyynti, asiakashankinta ja positiivinen palvelukokemus, Saija Kaaretsalo
Suoramyynti, asiakashankinta ja positiivinen palvelukokemus, Saija Kaaretsalo

Paikka & aika

10.4.2026 klo 9.00 – 11.00 UTC+3

Kyselytunti verkossa

Lisää tietoa

Torimyynti, REKO-myynti, tilamyymälä, verkkokauppa, kotiintoimitukset - vaihtoehtoja suoramyyntiin löytyy. Sopivin myyntikanavien yhdistelmä riippuu mm. tuottajan sijainnista, edellytyksistä ja tuotteiden säilyvyydestä. Menestymisen, kasvavan myynnin ja riittävän katteen kannalta ratkaisevin asia ei ole oikea alusta tai tekniikka vaan positiivisen palvelukokemuksen luominen. Miten tämä käytännössä luodaan? Miten valita omalle tilalle parhaiten sopivat myynti- ja markkinointikanavat? Pitääkö koko ajan olla laittamassa jotain someen?


Tämän kyselytunnin alustaa puutarhakauppaan erikoistunut kouluttaja Saija Kaaretsalo. Mukana keskustelemassa suoramyynnin työkaluista ja mahdollisuuksista ovat mm. Pia Niemeläinen, Antti Luomala, Thomas Snellman ja Anne Rintamäki.


Tilaisuus pidetään Google MEET -alustalla ja siihen voi osallistua millä tahansa laitteella. Linkki lähetetään tilaisuuteen rekisteröityneille erikseen.


Kysymyksiä keskustelijoille voi lähettää tätä kautta

Jäsentarjous
Osta jäsenyys ja saat 100% alennusta tästä tapahtumasta kassalla

Varaa paikkasi

  • Sisäänpääsy kyselytunnille

    Kertamaksu yhdelle kyselytunnille

    15,00 €

    ALV on mukana

Yhteensä

0,00 €

Jaa tämä tapahtuma

bottom of page